Agile Marketing – warsztat
DLA KOGO PRZEZNACZONY JEST WARSZTAT?
- Liderzy, kierownicy dyrektorzy marketingu
- Specjaliści w zespołach marketingowych
NA JAKIE POTRZEBY ODPOWIADA WARSZTAT?
- Sztywne plany marketingowe szybko tracą aktualność
- Brak szybkiej informacji zwrotnej z rynku odnośnie skuteczności planowanych działań
- Istniejące silosy funkcyjne utrudniają prowadzenie spójnych, zintegrowanych działań marketingowych z udziałem kluczowych osób i zespołów z całej organizacji
JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI WARSZTAT UCZESTNIKOM?
- Zmiana postrzegania działań marketingowych – od generowania kosztów, do tworzenia wartości i generowania zysków
- Gotowość do stworzenia strategii marketingowej, implementacji, weryfikacji i ciągłego doskonalenia, zgodnie z filozofią Agile Marketing
- Umiejętność zorganizowania marketingu wokół klienta i jego doświadczeń
- Umiejętność wykorzystania technik z grupy agile i lean w marketingu
- Zastąpienie liniowej pracy przyrostowej, pracą iteracyjną, umożliwiającą na szybsze testowanie i dostosowywanie się do zmian
- Usprawnienie przepływu pracy i współpracy w zespole
JAK PRZEBIEGA WARSZTAT?
- Poznanie podstaw Agile marketingu, zasad, narzędzi i struktury działania
- Przygotowanie i symulacja pracy w ramie Agile na modelowym przykładzie – przygotowanie projektów, planowanie i realizacja działań, ciągłe doskonalenie