Agile marketing - warsztat

Agile Marketing – warsztat

DLA KOGO PRZEZNACZONY JEST WARSZTAT?

  • Liderzy, kierownicy dyrektorzy marketingu
  • Specjaliści w zespołach marketingowych

NA JAKIE POTRZEBY ODPOWIADA WARSZTAT?

  • Sztywne plany marketingowe szybko tracą aktualność
  • Brak szybkiej informacji zwrotnej z rynku odnośnie skuteczności planowanych działań
  • Istniejące silosy funkcyjne utrudniają prowadzenie spójnych, zintegrowanych działań marketingowych z udziałem kluczowych osób i zespołów z całej organizacji

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI WARSZTAT UCZESTNIKOM?

  • Zmiana postrzegania działań marketingowych – od generowania kosztów, do tworzenia wartości i generowania zysków
  • Gotowość do stworzenia strategii marketingowej, implementacji, weryfikacji i ciągłego doskonalenia, zgodnie z filozofią Agile Marketing
  • Umiejętność zorganizowania marketingu wokół klienta i jego doświadczeń
  • Umiejętność wykorzystania technik z grupy agile i lean w marketingu
  • Zastąpienie liniowej pracy przyrostowej, pracą iteracyjną, umożliwiającą na szybsze testowanie i dostosowywanie się do zmian
  • Usprawnienie przepływu pracy i współpracy w zespole

JAK PRZEBIEGA WARSZTAT?

  • Poznanie podstaw Agile marketingu, zasad, narzędzi i struktury działania
  • Przygotowanie i symulacja pracy w ramie Agile na modelowym przykładzie – przygotowanie projektów, planowanie i realizacja działań, ciągłe doskonalenie